Verzending en Bezorging

Verzending en Bezorging

Wij verzenden onze wijnpakketten met DPD. We gebruiken hiervoor een speciale wijnverzendservice, zodat de wijnen veilig bij jou thuisbezorgd kunnen worden. Hoewel de koerier z’n uiterste best doet om het pakket heel over te brengen komt het helaas wel eens voor dat er een fles gesneuveld is onderweg. Vaak wordt dit op het verzenddepot al opgemerkt en wordt het pakket eerst naar ons teruggestuurd. Soms wordt het helaas niet opgemerkt en dan ontvang je een gebroken fles.

Wat te doen als een fles kapot is gegaan?

Wanneer een fles op het depot kapot is gegaan en wanneer dit opgemerkt wordt zal het gehele pakket naar ons teruggestuurd worden. Wij zorgen dan dat een nieuw, volledig gevuld pakket jouw kant op komt. Hierdoor duurt het wel iets langer voordat je de wijnen in huis hebt.

Wanneer je het pakket ontvangt en opmerkt dat er een fles kapot is gegaan, neem dan alsjeblieft contact met ons op. Wij zullen er allereerst voor zorgen dat je de kapotte fles opnieuw toegestuurd krijgt. We doen ons uiterste best om dit te verkomen, maar helaas kan het nog steeds voorkomen. Wij willen er in ieder geval alles aan doen om je zo snel mogelijk van nieuwe wijn te voorzien.